Search
Generic filters

דנה אלעזר-הלוי – הרצאות

דנה אלעזר-הלוי – הרצאות למבוגרים ובני נוער

הרצאות למבוגרים:
דברים שרואים משם: מתרגמת, עורכת, סופרת – מפגש עם דנה אלעזר-הלוי

דנה אלעזר-הלוי – סופרת, מתרגמת ועורכת ספרים – תספר על השלבים השונים בהוצאת ספר לאור ותחשוף את הסודות של עולם המו"לות הישראלי. כתיבה, תרגום, עריכה, הגהה, עיצוב – מה בעצם עושים בכל השלבים האלה, מרגע שלסופר יש רעיון ועד שאנו מחזיקים ספר ביד? אלעזר-הלוי גם תספר מה גרם לה להתחיל לכתוב, בגיל 43, אחרי שנים רבות של עבודה מאחורי הקלעים.
דנה אלעזר-הלוי היא מחברת סדרת מותחני הריגול שליחות חשאית, מהסדרות המצליחות ביותר לילדים ונוער בישראל, שספריה נמכרו עד כה בכ-100 אלף עותקים. מילאה תפקידים בכירים בהוצאות הספרים המרכזיות בארץ וערכה את מדור הספרות של "מעריב". כיום, נוסף על הכתיבה והתרגום, היא מלמדת עריכת פרוזה באוניברסיטת תל אביב.

מבצע מנהטן נכנס למצעד הספרים של משרד החינוך * מבצע ברלין זכה בעיטור הפנקס לספר מצטיין * מבצע קהיר זכה בפרס דבורה עומר לספרי ילדים ונוער * מבצע טורונטו ומבצע טוקיו: מקום ראשון ברשימות רבי המכר.
"חסמב"ה של הדור הזה" (טל ברמן, רדיו אקו-FM99)
"סדרת הריגול לנוער הטובה ביותר שנכתבה כאן בשנים האחרונות" (מאקו)
"אחת מסופרות הנוער המצליחות בישראל" (כלכליסט)

הרצאות לבני נוער:
נושאי המפגש: איך מתרגמת הופכת לסופרת * איך בונים ספר מתח * סודות מעולם הכתיבה * ועוד…
סדרת שליחות חשאית מספרת את סיפורם של גיא, רועי ונועם (הבת), שמגויסים ל"מוסד" ונשלחים למשימות חשאיות מעבר לים. ספרי הסדרה סחפו את קהל הקוראים הצעירים ונמכרו עד כה בכ-100 אלף עותקים.
מבצע מנהטן נכנס למצעד הספרים של משרד החינוך * מבצע ברלין זכה בעיטור הפנקס לספר מצטיין * מבצע קהיר זכה בפרס דבורה עומר לספרי ילדים ונוער * מבצע טורונטו ומבצע טוקיו: מקום ראשון ברשימות רבי המכר!
הביקורות משבחות :
"חסמב"ה של הדור הזה" (טל ברמן, רדיו אקו-FM99)
"סדרת הריגול לנוער הטובה ביותר שנכתבה כאן בשנים האחרונות" (מאקו)
"אחת מסופרות הנוער המצליחות בישראל" (כלכליסט)
המפגש מיועד לתלמידי כיתות ד-ח
• המפגש מלוּוה במצגת עם תמונות
• אורך המפגש: 50-45 דקות
• מספר מאזינים מקסימלי: 120-100 (3 כיתות)
• ציוד נדרש: מחשב, מקרן, מיקרופון

דלג לתוכן