Search
Generic filters

לימור גריזים מגן

לימור גריזים מגן

שמי לימור גריזים מגן ואני עיתונאית ומפתחת תוכן כבר כמעט שלושה עשורים. יוצרת, מראיינת, חושבת בקול, מדייקת ועורכת. בתפקידי האחרון ניהלתי את מחלקת הפודקאסטים (הסכתים) של "כאן – תאגיד השידור הישראלי" וכן את שתי תחנות הרדיו – כאן תרבות וכאן מורשת ב"כאן".
מומחית בפיתוח תוכן המותאם לאנשים שונים ממגזרים שונים, מומחית ביצירת שיתופי פעולה ובבניית אסטרטגיה מקיפה.
אני אוהבת סיפורים ואוהבת אנשים. ואין כמו סיפור טוב כדי לקשר בין עבר, הווה ועתיד.

ההרצאות והסדנאות שלי:

  • מהפכת ההסכתים – מתי חזרנו להקשיב?
    אחרי שנים בהם הספידו את הרדיו והכריזו ש"תמונה אחת שווה יותר מאלף מילים", באה מהפכת הפודקאסטים – הסכתים בעברית – והוכיחה שאנשים רוצים להאזין בצורה אינטימית לסיפורים מעניינים. איך זה קרה? מה אנחנו מחפשים בפודקאסטים? מה ידוע על הרגלי ההאזנה? מדוע גם ענקיות כמו אפל וספוטיפיי החליטו להשקיע במיזמים שכוללים רק קולות וצלילים? ומה צופן לנו העתיד?
    בהרצאה נדבר על הרדיו של פעם, המשבר הגדול שהעביר את המאזינים למדיות אחרות ואיך באמצעות הפודקאסטים חזרנו לשמוע רדיו ולמדנו שוב לשמוע סיפור.
  • עיתונות נישה – כי כולנו רוצים אמת אחת, בתנאי שזו האמת שלנו
    במקום שבו נעלמה "מדורת השבט", תפסו הרשתות החברתיות ותקשורת הנישה את מקומה של התקשורת המיינסטרימית הישנה. ערוץ 14, תחנות הרדיו הנישתיות כגון כאן תרבות או כאן מורשת, עיתונות מגזרית – כולם מתווכים לנו את המציאות בדיוק כפי שנרצה לשמוע אותה. בהרצאה נשמע על תהליכי העומק מחברה שבה כולם צורכים את אותו המסר, והעורך הוא המלך, עד לעיתונות הנישה של ימינו והתאמת כלי התקשורת לצרכנים השונים.
  • לכל אחד יש סיפור – מה הסיפור שלך?
    לכל אחד יש סיפור, אבל יש דרכים רבות לגלות ולספר את הסיפור הזה. בסדנה נעימה ומשותפת נחפש ונמצא את הסיפור האישי / ארגוני, נחליט כיצד לספר אותו, למי לפנות, ואיך נתאים את הסיפור לקהלי יעד שונים.
דלג לתוכן