Search
Generic filters

אורית מרלין-רוזנצוייג

עיתונאית, סופרת ותסריטאית.

רומן הביכורים שלה עתיד לצאת ב-2019 בהוצאת "כתר".

בוגרת תואר שני בבית הספר לקולנוע וטלוויזיה ע"ש סטיב טיש, אוניברסיטת תל אביב. בוגרת לימודי תואר ראשון בתקשורת ופילוסופיה, אוניברסיטת תל אביב ובית הספר לעיתונאות "כותרת".

החלה את דרכה בתקשורת לפני כעשרים וחמש שנה כתחקירנית ורעיונאית בתכנית היומית "שעון קיץ" בערוץ 3 (ICP) והייתה בצוות הסטודנטים שהוזמנו להקים את מחלקת החדשות ז"ל של "רדיו תל אביב" בימיו הראשונים.

כתבה את התסריט לסרט משפחתי על הצייר ראובן רובין ואשתו אסתר, הייתה רעיונאית של דודו טופז בעונתה האחרונה של "הראשון בבידור" ("שידורי קשת"), פרסמה סדרת טורים אישיים ב"טיים אאוט" (בעריכת דבורה פישמן), והשתתפה כשחקנית אורחת בסדרת הרשת "הכח שעריים – קומדיה בועטת" שתעלה בעתיד.

בעלת חברת בוטיק לספרי ביוגרפיה, לפי שיטה ייחודית שפיתחה לשחזור אירועים מהעבר עם האנשים מאחורי הסיפור בשילוב תחקיר היסטורי רחב יריעה.
מרצה אורחת בפסטיבלי נשים ובבתי ספר תיכוניים בנושאי נשים ותקשורת, קולנוע והחיים הסודיים מאחורי עולם השואו-ביזנס.

כעיתונאית בכירה ב"לאשה" מקבוצת "ידיעות אחרונות" ראיינה את האנשים המשפיעים בישראל ובעולם, אמנים, ספורטאים, פוליטיקאים, סופרים ושחקנים הוליוודיים, ופרסמה אינספור סיפורי חיים יוצאי דופן ובלעדיים, בין היתר עם בתו של מלך תאילנד, משפחתו של טייס "סבנה", זונת הצמרת לשעבר קאסווירה הולנדר, משפחת אגיאר לאחר ההכרזה על מותו של גומא ז"ל – רשימה חלקית בהחלט.

בימים אלה צילמה סדרת סרטונים ל-YNET עם ילדי נשים שנרצחו על ידי בני זוגן, מביימת את סרטי הווידאו המרחיבים לכתבות שלה בפרינט, ונמצאת בתחקיר מתקדם לפרויקט דוקומנטרי.

דלג לתוכן